oficiální stránky odborného  právnického časopisu české advokacie • oficiální stránky odborného  právnického časopisu české advokacie  
AK Logo Logo
vítejte!
Právě jste vstoupili na Bulletin advokacie online. Naleznete zde obsah stavovského odborného časopisu Bulletin advokacie i příspěvky exklusivně určené jen pro tento portál.
Top banner Top banner Top banner
NEJČTENĚJŠÍ
CHCETE SI OBJEDNAT?
Zákon o advokacii a stavovské předpisy
Wolters Kluwer
Nesporná řízení I
450 Kč
natuzzi sale

Archiv BA

Archiv čísel

anketa

Vítáte zavedení advokátního procesu v záměru CŘS?
PARTNEŘI
SAK ePravo WKCR

Evropská firma roku v oblasti ochranných známek

publikováno: 04.04.2016

Mezinárodní právní firma Taylor Wessing získala na MIP Global Awards 2016 ocenění evropská firma roku v oblasti ochranných známek. Žebříček MIP Global Awards 2016 je každoročně vyhlašován časopisem Managing Intellectual Property, předním celosvětovým zdrojem zpráv a analýz z oblasti duševního vlastnictví.

 

Kromě ceny pro evropskou firmu roku v oblasti ochranných známek byla společnost letos nominována na tři další ocenění, a to evropská firma roku v oblasti patentů, evropská firma roku v oblasti autorských práv a evropská firma roku v oblasti sporů souvisejících s patentovým právem.

Karin Pomaizlová, partnerka týmu pro duševní vlastnictví pražské pobočky Taylor Wessing, k tomu řekla: „Jsme velmi hrdí, že jsme získali toto ocenění, které je v našem odvětví mimořádně uznávané. Jelikož je MIP známá důkladným výzkumem trhu, je pro nás čest, že jsme vnímáni jako lídr na mezinárodním trhu.“

Olaf Gilbert, vedoucí mezinárodního týmu Taylor Wessing zabývajícího se ochrannými známkami, doplnil: „Toto ocenění je důkazem tvrdé práce našeho IP týmu napříč všemi našimi kancelářemi a také ilustruje naše vysoce kvalitní služby a neustálé inovace.“

MIP Global Awards, které se letos konaly už pojedenácté, jsou výsledkem pětiměsíčního celosvětového výzkumu v oblasti duševního vlastnictví. Ten probíhá na základě průzkumů trhu, poskytnuté zpětné vazby od klientů a podrobných rozhovorů. Cílem výzkumu je určit firmy, jednotlivce a společnosti, které v dané oblasti vynikají, a to napříč Asií a Tichomořím, Evropou a Latinskou Amerikou.